Wednesday, February 10, 2010

motor vs masina

cineva a ajuns pe "calare pe vacuta" cautand "vand dispozitiv conducere ambreiaj". am cautat acelasi lucru pe google si am ajuns pe niste site-uri romanesti unde mi-am dat seama ca se discuta de catre persoanele cu dizabilitati numai despre adaptari pentru masina.

postul asta isi propune, scolareste, sa arate ca si motocicletele trebuie luate in seama de persoanele cu handicap, atat ca solutie de deplasare cat si ca mijloc inegalabil de divertisment.
na ca or sa imi sara ecologistii in cap ce de ce sa ardem benzina ca sa ne plimbam si sa ne simtim bine! :)))

motocicletele sunt o alternativa la autoturism pot fi conduse de persoane cu diverse handicapuri. sistemele cu atas si trike-urile sunt potrivite si pt cei care folosesc carucioare.

deci, in ordinea numerelor de pe tricou:

avantajele motocicletei:
- pretul scazut fata de un autoturism (o motocicleta sh cat de cat decenta costa cam cat adaptarea de ~1500 euro pe care o face pentru masini)
- pret scazut de inmatriculare
- pretul relativ scazut al adaptarilor
- practicalitateate poti strecura cu usurinta prin trafic
- consumul mai mic de combustibil
- foarte placut de condus

dezavantajele motocicletei:
- siguranta mai scazuta
- confort mai scazut prin expunerea la intemperii
- e imposibil de mers 4 anotimpuri
- nu orice om cu orice handicap poate conduce una

No comments:

Post a Comment