Monday, September 21, 2009

twin levers setup

pai tot fac figuri de atata timp cu setup-ul meu: doua manete, una peste alta. simplu nu? doar ca trebuie departate - una sus una jos, si imi doresc sa nu mai fie sudate direct una de alta. vreau un sistem de prindere a ambreiajului pe frana, ca sa le pot demonta independent.


vacuta a pornit azi, alimentata cu baterie de la masina -

mental note 1: trebuie sa iau si baterie - alti bani alta distractie
mental note 2: trebuie sa ii fac cinste serios, din plin, dlui instructor M. pentru toate datile cand a tot venit sa ma ajute, dupa cum zice el " ca sunt bmw-ist. si chiar m-a ajutat mult, inclusiv cu chichitele astea mecanice, doar-doar sa incep odata!



da, stiu arata cam crud, dar merge. ce nu imi place nu e aspectul, ci functionaliatatea. oricum asa am vrut asa am primit, nu am de ce sa ma plang. mansonul de acceleratie e schimbat, dar o sa revin la cel original (incalzit) si i-am dat gaura in ghidon pentru un surub care sa blocheze acceleratia. imediat ce o sa ma dezobisnuiesc sa strang si acceleratia odata cu ambreiajul. si asa functioneaza ingineria:
deci cam asa este in momentul asta. acum are niste bube: cablul de ambreiaj freaca pe aluminiu, nu e conecat butonasul ala de la ambreiaj care nu te lasa sa o pornesti in viteza, si nici intrerupatorul care aprinde stopul cand pui frana fata. pentru ca imi doresc sa arate cat de bine se poate si sa functioneze perfect.azi promit ca sun si vorbesc cu noul doctor de vacute.

No comments:

Post a Comment